petek, 19. december 2008

Explosion

Danes pa bo ena eksplozivna objava :). Z eksplozivnimi škalicami. Hali je danes pokazala svoje in me spomnila, da bi bilo lepo dokončati vsaj en ustvarjalni projekt. Tele škatlice bodo šle za dobro pozornost, manjka še kakšna pentljica in listek "Hand made by me".

Gasilska:

Vsebina:

Od strani :) Naj se vidi kako lepo so kombinirani tile dvostransko tiskani papirji:

Z vrha... :

Sem že nehala :)

Mušter (kot se lepo slovensko reče) imate, kaj dosti več kot papir pa ne potrebujete. Rezalnik/škarje, nekaj s čimer boste označili "zgibe" (pri tem se Fiskarsov rezalnik izkaže 2x, za rezanje in delanje utorov). Škatlico lahko še malo okrasite (na mojih sem uporabila embossing blazinico, prah in štampiljko).

4 komentarji:

McCrafty /Klavdija pravi ...

To je pa luštna ideja...in ker imam tudi jaz takšen papir doma, se zna zgoditi, da bo tudi pri nas kakšna eksplozija:)

Hali pravi ...

ijeee kako so luštne. Jaz sme delala iz tanjšega papirja in ne pride tako lepo. Par teh dvostranskih luštnih papirjev, ki sem jih imela pa sem porabila za en albumčke. Tvoje škatlice iz th papirjev so res cart :-)

Nena pravi ...

joj kako so lušne. papir sem pa tudi jaz naročila samo še nisem čist sigurna če mi ga ne bo potem škoda uporabit :)

Damjana Ž. pravi ...

Joj Nena pa kaj bi bilo škoda, saj jih se jih da še kupit :)