četrtek, 12. februar 2009

Let's play

Med (ustvarjalnimi) blogerkami že nekaj dni kroži tale prikupna igrica:

- na računalniku odpri šesto mapo s fotkami
- poišči šesto fotko
- jo objavi na blogu in povej zgodbico, ki sodi k fotki
- pofočkaj šest blogerjev, ki se bodo igrali naprej.

Mene sta pofočkali Kitty in Hali.

Uf, sem si oddahnila ko sem videla katera fotka je šesta v šesti mapi. Na prenosniku je trenutno bolj malo map s slikami, večina jih je na zunanjem disku, ampak tega se mi pa zdajle ne da priklapljat. No pa saj je rečeno, NA računalniku.



Tale je iz vožnje s turistično ladjico po Ljubljanici. Lansko poletje smo se štiri fejst babnice (od tega dve ljubljančanki) prvič odpravile na takole fletno vožnjo. Izbrale smo vožnjo z vodičem, za kar nam ni bilo žal, priporočam. Izvedele smo veliko novega, izbrale smo krasen sončen dan, popoldne zaključile z dobrim kosilom, ja kaj bi človek še želel več? Tole fočkanje je povzročilo prav prijetne spomine!

Zdaj pa težji del. Pofočkati šest blogerjev in upati, da se bodo šli igrat? Predvsem verjetno nima smisla fočkati blogov, ki so že bili v špilu, ne? Uf, izbirati takole je težko. Z veseljem bi še koga, pa kar malo dvomim, da bi fočkanje bilo uspešno. Opogumim se za dva, vsaj to:

- кандела (njen blog sem začela brati, ko se je javljala iz Moskve, kjer je bila na študiju, mene pa privlači ruščina in vse kar je ruskega)
- Uroš (nadvse prijeten blog, odlično ujeti trenutki)

Ni komentarjev: