ponedeljek, 27. april 2009

Blue one

Steklene perlice so mi bile od nekdaj všeč. Nekaterih sploh ne morem uporabit! Trapasto, ja. Pred slabimi dvemi leti se je ponudba s tovrstnim materialom pri nas komaj začela pojavljati, kar je bilo možno najti, je bilo pa drago. Tako smo si pomagale z nakupi preko Ebaya, ampak saj veste - kupovanje po sliki ni vedno najboljše. Ko sem na Havajih prišla v trgovinice z materialom za izdeavo nakita sem imela oči na pecljih, od navdušenja pa niti nisem prav vedela, kaj naj sploh kupim. Nekaj stvari sem vseeno prinesla od tam, cene so bile dokaj ugodne, tele modre perle so prodajali "na škatlice" - cena je bila odvisna od tega, kako veliko škatlico perlic si nabasal. Prijazna trgovka je povedala, da nič ne komplicirajo, tudi če se škatlica povsem ne zapre :). Tudi tele perlice so čakale na svoj trenutek od leta 2007. Včeraj je nastala še tale enostavna ogrlica, dolga nekaj več kot 180 cm.


2 komentarja:

Renata pravi ...

Fajn si tole skup nanizala. Pa tiste spodnje predelave so ti tud dobro uspele.

lp

Nena pravi ...

sem se spomila da imam jaz tud nekje eno škatlico "ostankov" perlic ki bi se prav lepo nanizale takole malo mešano