sreda, 17. junij 2009

One for the...

swap :). Swapi so več ali manj edina stvar, ki me pripravi do tega, da kaj naredim.

Tokrat obesek, ki me je "mučil" že dolgo. Vendar ni bilo prave volje za prepletanje. Do sedaj :). Prejemnica je menda tudi zadovoljna, jaz pa potem še toliko bolj.



Načrt za medaljon je draga McCrafty našla (ta zvoha vse kar je, hvala punca!) na blogu deEva. DeEva dela čudovite stvari!

V renesansa perlicah se prav lepo ujame kakšen nepotreben odsev...


Škatlico sem naredila lansko leto, ko je še delovala stran ScrapbookLongue. Na srečo sem še pravočasno shranila načrt zanjo.





7 komentarjev:

Tina pravi ...

Joj, kako lep kos. Res renesančen!

McCrafty /Klavdija pravi ...

Za lep končni izdelek je treba znati tudi barve izbrat ...in tvoj izbor je odličen!...
p.s. pa še kdaj :)

Nena pravi ...

mi je kar malo žal da se nisem šla še jaz....a ja pa saj ne bi dobila tega obeska :)

Tiara pravi ...

Super obesek, tako eleganten in božanski.

Maja pravi ...

Ooo, kako lep obesek! Res ima pridih žlahtnosti in bi ga komot našla v stari babičini škatli. Bravo!

Jana pravi ...

obesek ti je super uspel. In škatlica prav tako.

Renata pravi ...

Dobro si tole prepletla in izbrala super barve.