torek, 15. september 2009

Orchids

Tole obešalo za nakit je nastalo že kar nekaj časa nazaj, še vedno je pa eno mojih najljubših.

Na platno je nanešena groba pasta (Rayher), pobarvano z akrilnimi barvami, orhideje so izrezane iz tapete (ostanek tapete od izdelave triptiha).

Še nekaj žebljičkov in obešalo je pripravljeno za verižice.





P.s.: spravila sem se "pospravljat" mape s fotkami, mislim da bo v naslednjih dneh objavljeno še kaj iz arhiva.

7 komentarjev:

McCrafty /Klavdija pravi ...

Tole je v živo še lepše. si me pa spomnila, da imam tudi jaz takšno tapeto in čisto potiho povem, da je še v enem kosu :)

BojaMoja pravi ...

Joj, tele tapetke so pa meni fuuul všeč :))

Renata pravi ...

Tole je pa res krasno 2 v 1 - slika in obešalo.

Pa menda imam tudi jaz kakšno tapeto na zalogi ... kot še marsikaj ;-) Ti pa le počisti arhivske mape in še kaj pokaži.

Vladuška pravi ...

Prav zadnji čas razmišljam o tem, kaj naj si naredim za nakit, ker imam občutek da bom počasi pogubila uhane. In tale zadeva alika-obešalo je krasna.

Hali pravi ...

Se strinjam, krasno obešalo in slika v enem.

Nena pravi ...

ja res je krasno obešalo, ki krasi mojo spalnico :)

Anonimni pravi ...

Lepo..