petek, 12. december 2008

Sailboat


Saj poznate tisto "If you were a sailboat I would sail you to the shore...", ki jo tako lepo prepeva Katie Melua (link: http://www.youtube.com/watch?v=x25F3-sR2Yo)?

Tole bo pa enkrat prijadralo do ene fajn punce (ker vem da ne zaide sem, bom pa slikco kar objavila).

Za obešalnik za ključe v obliki jadrnice potrebujete:
- eno osnovo v obliki jadrnice (proizvajalec Rayher)
- barvo
- čipke Karen Marie in utrjevalec zanje ter lepilo
- lak
- žebljičke
- obešalniček.

3 komentarji:

McCrafty pravi ...

O tole je pa zelo lepo,dobra ideja. Tele čispke tebi res "sedejo", jih znaš fajn uporabit.

Tanja pravi ...

Preveč je lep!!! Očitno me je neki požgečkalo, da sem vedela, da moram pokukat sem - res do par dnevi nazaj sploh vedela nisem, da imaš blog, zdaj pa tako presenečenje.
Krasen je in komaj čakam, da ga dobim!

Pa res oprosti, če sem že videla - prisežem, da mi ni nihče povedal, da si tu.

Damjana Ž. pravi ...

Hehe, Tanja potem je pa že prav da si ga videla, če je bilo tako naklučje :)

McCrafty, tele čipke so mi zares strašno všeč, škoda ker nimam nobenih pametnih fotk stvari, ki sem jih z njimi okrancala.