petek, 12. december 2008

Sailboat


Saj poznate tisto "If you were a sailboat I would sail you to the shore...", ki jo tako lepo prepeva Katie Melua (link: http://www.youtube.com/watch?v=x25F3-sR2Yo)?

Tole bo pa enkrat prijadralo do ene fajn punce (ker vem da ne zaide sem, bom pa slikco kar objavila).

Za obešalnik za ključe v obliki jadrnice potrebujete:
- eno osnovo v obliki jadrnice (proizvajalec Rayher)
- barvo
- čipke Karen Marie in utrjevalec zanje ter lepilo
- lak
- žebljičke
- obešalniček.

3 komentarji:

McCrafty /Klavdija pravi ...

O tole je pa zelo lepo,dobra ideja. Tele čispke tebi res "sedejo", jih znaš fajn uporabit.

ne_samo pravi ...

Preveč je lep!!! Očitno me je neki požgečkalo, da sem vedela, da moram pokukat sem - res do par dnevi nazaj sploh vedela nisem, da imaš blog, zdaj pa tako presenečenje.
Krasen je in komaj čakam, da ga dobim!

Pa res oprosti, če sem že videla - prisežem, da mi ni nihče povedal, da si tu.

Damjana Ž. pravi ...

Hehe, Tanja potem je pa že prav da si ga videla, če je bilo tako naklučje :)

McCrafty, tele čipke so mi zares strašno všeč, škoda ker nimam nobenih pametnih fotk stvari, ki sem jih z njimi okrancala.