ponedeljek, 9. marec 2009

Muffin buns




Sestavine

* 1 1/4 skodelice toplega mleka (300ml) +
* 3 čž sladkorja +
* 2 čž soli+
* 1 stepeno veliko jajce (z vilico stepeno) +
* 2 žlici olja +
* 3 1/2 skodelice moke (cca 600g)+
* mala kocka (žito) kvasa ali en zavitek suhega kvasa

Priprava

V "kruhomat" vržeš sestavine po navedenem zaporedju. Vklopi program za "boljše testo" (pri Severinu je to program deset). Testo bo zgnetlo in vzhajalo (jaz ne pustim do konca programa - ko je malo vzhajano vzamem ven). Pregneti testo, namaži pekač za mafine z maslom in testo razdeli na dvanajst delov (lahko tud na več, če želiš, bodo žemljice pač manjše). Pečeš na 205°C cca 20 minut. Še tople obvezno namaži z maslom (ali margarino).


Recept je iz knjige Gifts from the Kitchen.

7 komentarjev:

PolonaP pravi ...

Kakšna fotka!
Voham jih.
Skoraj sem že šla po marmelado in jo napadla z žlico, tudi če ni krofa (kupčka) v bližini.

McCrafty /Klavdija pravi ...

potrjujem, da je tole odličen recept, samo eno napako ima ...prehito se pojedo :)

Hali pravi ...

Mhmhm tudi jaz potrjujem -krasen recept, Damjana dobro da si me spomnila, dolgo (predolgo) jih že nisme pekla.

Damjana Ž. pravi ...

Polona, kar veselo na delo, se splača :)

Dobri so tudi iz kakšne mešanice že pripravljene za peko kruha (npr. Hoferjev kruh za zajtrk).

Čisto dobro se obnesejo tudi zamrznjene in kasneje odtajane.

Hali tudi jaz jih nisem delala že (pre)dolgo.

MarikaGabez pravi ...

Kakšen pogled se je odprl , ko sem kliknila tole sporočilo!!!!!

In posledično občutek lakote. Tole definitivno sprobam. Samo danes ne.....so na vrsti palačinke.

Nena pravi ...

tudi jaz potrjujem odličnost tega recepta. D a se ti zavedaš kako je tole gledat zdajle nekimu ki zaradi vnetja grla še čaja ne more pit...??? :)

Spela pravi ...

Tole bom definitivno sprobala! :)
McCrafty: tale slabost pa tudi mene skrbi ;)