ponedeljek, 20. julij 2009

Fly me to the...

moon?

Sinatra je to tako lepo zapel. Čeprav je danes 40. obletnica prvega sprehoda po Luni, bo tole letenje malo drugačno. Tako iz aviona, v tandemu z izkušenim padalcem. Darilo je bilo lepo sprejeto, da pa se ne da darilnega bona kar tako iz rok je jasno. Trenutno sem bolj kot ne brez pravega navdiha za kakšno posebno "krancanje", ampak takšne preproste stvari včasih prav sedejo.






Fotografirano z Nokio N95, bolj kot ne za silo.

Sicer pa sem danes tudi sama malo obujala spomine na moj skok s padalom v tandemu - bilo je "ludo i nezaboravno". Če ne bi bilo toliko stvari, katere je še potrebno sprobati, bi tudi v takem tandemu še z veseljem letela. Morda pa še kdaj.

In končno je tole moja prva objava na novi igrački, ajoj se bo treba kar navaditi na vse "finte" na macu, ampak zaenkrat sem super zadovoljna.

3 komentarji:

Nena pravi ...

o kako lepo si si tole skombinirala...a maš nove štance ? ;)
no mac-a pa le treniraj tule na blogu

K pravi ...

Zelo zelo lepa darilna embalaža je tole!

McCrafty /Klavdija pravi ...

Lepa embala in super darilo ste izbrali. varjam, da je bilo veliko navdušenja. Pa čestitke za novo igračko :)