sreda, 23. september 2009

Work in progress

Ne da se hvalim z razmetano mizo, ampak hočem pokazati (kar ste verjetno ostale že pogruntale), da se da namesto originalne "non-stick craft sheet" fino uporabiti tudi navaden PVC podstavek - pogrinjek. Barvanje z distress inki na njem je prav fino, po uporabi se krasno očisti z vlažnimi robčki, za brisanje otroških ritk.

Ko smo ravno pri distressih - blazinice za barvanje shranjujem v mini vrečkah z "zadrgo". Na vrečko napišem ime barve, tako, za vsak slučaj.

Pogrinjek pa se super obnese tudi za lepljenje pa še kaj (odpade samo rezanje z nožkom). Toliko o odkrivanju tople vode :)


9 komentarjev:

Alenka pravi ...

Kakšna razmetana miza, če hočeš kaj takega videt pridi k meni. Tvoja je čist lepo pospravljena:):):), ampak saj je moja tudi taka- no včasih:):):)

Damjana Ž. pravi ...

Hehe, namerno nisem pofotkala cele mize, je totalni "raztur" :).

BojaMoja pravi ...

Jaz sem kar nekaj časa delala na listu acetata - je ravno tako dobro.
Zdaj imam non stick craft sheet in je ne morem pohvaliti - no, morda pa se še nisem navadila, ker imam spet en ustvarjalni mrk :(


Nered ... c c c ... pa kako .... jah, nekaj podobnega je tudi pri meni :)))))

McCrafty /Klavdija pravi ...

hmmmm o mizi ne bi, mi bo pr aprav prišel namig za podlago, ker sem ravno dobila gobice z držalom :)

Vladuška pravi ...

Ja, tole je dobra ideja. Sicer imam tisto zeleno podlago, ki je res super, ker je debela in na narobni strani tudi režem stvari in je res trpežna. Vsekakor pa bi mi bilo fajn imeti nekaj druga za DistressInke in tale ideja je čudovita. Zdaj namreč distresam na nekih listih in to ni to.

Kar pa se tiče mize pa je pri meni tako, začnem na pospravljeni, kjer imam več kot meter prostora, končam pa na 15 cm :-)

Damjana Ž. pravi ...

Vladuška, tazeleno podlogo imam tudi jaz za rezanje, celo v tren velikostih, sploh prav pride pri rezanju s tistim mini nožkom za papir za decoupage. Mi je prišla zelo prav v obdobju, ko sem to še kdaj kam prilepila :). Mi pa nekako ni bila ok za distrese, ker je nekako čisto rahlo hrapava al kaj. Takle podstavek se meni super obnese. Zdaj ko BojaMoja pravi, da se pa na non-stickovo podlogo ne more navaditi sem pa še bolj zadovoljna, da sem se tegale spomnila :)

Hali pravi ...

Uuu super ideja, moram poiskat kakšen podstavek :-)

Renata pravi ...

Dobra ideja. Jaz sem tiste parkrat z distressi barvala kar na ploščici, ki jo ima za poli. Se tud krasno obriše :-)

O mizi pa ne bi ... samo povem, da ta teden z J. jeva kar v dnevni sobi.

Nena pravi ...

evo vidiš pa ne bom vrgla stran vseh starih pogrinjkov
nered praviš.....hm zgleda da nazadnje nisi pokukala v moj atelje....miz itak vidla ne bi :)