ponedeljek, 19. oktober 2009

Sixty

Naslednji mesec bo naša teta praznovala okroglo obletnico, voščilnica je že pripravljena... Pikala je (kot vedno) mami, jaz sem voščilnico samo dokončala.

10 komentarjev:

Nena pravi ...

čestitke teti!!!!
pa pohvale mami za lepo napikano voščilnico...in tudi tebi ena pohvala ker si tako lepovse skup sestavla :)

McCrafty /Klavdija pravi ...

Mene pa čaka že napikana točno tale številka, ampak se kar ne morem odločit za šivanje :). Glede na to, da je tale prav krasna, bom kar vzela šivanko v roke:).

Tina pravi ...

Zelo i je všeč, kako si uporabila različne barve.

Alenka pravi ...

Čestitke teti! Lepa voščilnica jo čaka - super si napikala!

Damjana Ž. pravi ...

Uf, bi morala napisati v objavo, da je pikanje seveda delo moje mami. Grem takoj popravit. Sicer pa hvala za pohvale :)

Hali pravi ...

Super so tele številke, tudi jaz sem ta vikend pikala eno, šestico narobe obrnjeno v 9 :-).Pohvale mami in tebi, da si lepo skombinirala in nalepila.

Renata pravi ...

Z mami sta res super tandem!

Sam še vprašanje - v katerem pasu živiš, k' nas z datumi čist prehitevaš? :-)

Vladuška pravi ...

ja, si že 23.10. :-) Ampak nič zato, glavno da je izdelek, ki ga objavlaš lep. Sem ravno bila pri Hali 'na obisku' in videla njeno 90-ko. In mi je bila zelo všeč in tale 60-ka mi je prav tako. Teta bo vsekakor vesela!

Damjana Ž. pravi ...

Sem se za trenutek prestavila v paralelno vesolje, kjer čas teče malo hitreje :). Sem popravila, nekaj sem zafrknila pri objavi...

BojaMoja pravi ...

Čestitke teti, pohvale pa mami in tebi :)