četrtek, 21. januar 2010

Seven

Sanja pravi, da predaja štafeto in ki je bila v "naših" časih spoštovana in resna "zadeva", torej verjetno nima smisla iskati izgovorov in ne napisati 7 resnic o sebi.

Lahko poskusim, ne obljubljam pa prav posebno zanimivega branja.

1. Zelo hitro se ogrejem za stvari (tehnične sploh - sem "big Apple fan", mobi bi zamenjala vsako leto (pa ga seveda ne), rada imam knjige in ustvarjalne pripomočke....), malo počasneje se ogrejem za ljudi.

2. Do svojega 30+ leta nisem kaj prida potovala. Potem pa je padla odločitev, da s sestro odpotujeva na Havaje. Pa še istega leta prej s prijateljicami v Moskvo. In naslednje leto s prijateljico v Pariz. In zasvojenost je tu. Najraje bi vsa razpoložljiva sredstva porabila za vandranje po svetu. Pa žal ne gre, oziroma so druge stvari trenutno bolj pomembne. Včasih človek pač obrne svoje prioritete. In prav je tako.

3. Ker mi je bil blazno všeč ruski jezik, sem se ga naučila za silo (lahko berem, večino razumem, govorim pa samo, če je nujno treba :) ). In zdi se mi, da bo treba znanje počasi obnoviti, da ne bo šlo vse v pozabo.

4. Ne maram hoje v hrib. Po ravnem ni problem - kamor je treba in kakor daleč je treba.

5. Skočila sem s padalom (v tandemu seveda, n.v. 4000m), bila na canyoningu in od takrat naprej so vse atrakcije v Gardalandu povsem "brezvezne".

6. Sem odvisna od kave.

7. Zelo se strinjam z mislijo " be careful what you wish for, because you just might get it". Do sedaj se je že večkrat izkazalo, da moč pozitivnih misli deluje in da če si nekaj zares želim, se to tudi uresniči.

Tako, to je to. Štafete pa ne bom predajala naprej. Zanalašč :)

Ni komentarjev: