torek, 30. november 2010

Hawaiian wreaths

Zadnjič sem obljubila, da bom pokazala venčke iz rastave:








Noben od venčkov me ni zares prepričal. Je pa naravnost neverjetno, kakšna množica ljudi obišče razstavo v mestni hiši. Mislim, da čisto vsak obiskovalec parade na koncu zavije še tja. In potem je zadaj za mestno hišo velik žur, s pevci, plesalci,.... In v mestni hiši lahko prav vsak obišče še božička in mu zaupa svoje najbolj skrite želje :). Prav z veseljem bi tole prednovoletno vzdušje še kdaj preživljala v toplih krajih :).





3 komentarji:

Hali pravi ...

Mhmhm tudi mene ne :-) un s pavjimi peresi je prav grozen :-)

Na mojem blogu te čaka nagradica
:-)

Janja pravi ...

Saj veš kako je...vsake oči imajo svojega malarja... :) Sam moram pa reči, da eni pa imajo domišljijo... :):):)

Nena pravi ...

no ja tele venčki tudi mojih vrat ne bi krasili ampak če je pa komu všeč pa kar :)
si me pa zdaje spomnila da moram svoj venček obesit na vrata...jao jao zamujam