petek, 3. september 2010

2v1

Če so ga sprobale že vse, sem ga seveda morala še jaz :).


9 komentarjev:

Sanza pravi ...

Joj, niti pod razno mi ni jasno, kako vam tole uspeva. Krasen trikotniček in lepa ogrlica.

Sanza pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Alenka pravi ...

Super je uspel!!!!Pa te modre perlice so prav lepe barve:)

Simona pravi ...

Tole meni nikoli ne bi ratalo. Čestitke!

Renata pravi ...

O, pa si se ga le lotila :-) Krasen je in dobro si se znajdla z obešanjem.

Nena pravi ...

no in jaz ponosno sporočam da sem jaz tista srečnica ki ga nosi okoli vratu!!!! v živo je pa itak še lepši :)

Čarobna hišica pravi ...

Res ste prave umetnice vseh teh trikotnikov krogcev, rožic, kvadratkov ... zagotovo sem še kakšno obliko izpustila ... lepo

Hali pravi ...

Prekrasen je, barve so noro lepe!

Jana pravi ...

Zelo lep trikotniček. Tole 2 v 1 je iz uporabniškega vidika res dobra stvar.