sreda, 8. september 2010

In potem svizec.... drugič

Na Grossglocknerju je bilo svizcev kolikorhočete. Upala sem, da bomo videli kakšnega, tega kar smo zares videli pa nisem pričakovala. Noro veliko jih je. In nič kaj boječi niso, se vidi, da so navajeni množic turistov.

Varovalne barve:


Kaj imate zame??? :

No daj, kaj čakaš??? (samo zobke majo pa reeeeeeees rumene :) ):



Nah, sem mislil, da imaš kaj za pojest:



11 komentarjev:

Nena pravi ...

ha ha ha ampak so pa res "udomačeni"

Unknown pravi ...

Ijej, srčkani. Ampak zobke imajo pa res rumene :-)

Vladuška pravi ...

he he, kolko je posrečen tale svizec.

Hali pravi ...

:-) frajerji

Teja pravi ...

Super fotke so. Se mi je kar nasmeh narisal na obraz ko sem videla slikce.

Anonimni pravi ...

odlične fotografije ovog malog veseljaka:)
Interesantan blog, sviđa mi se.
Veliki pozdrav iz Hrvatske.
Zondra Art

Anonimni pravi ...

odlične fotografije ovog malog veseljaka:)
Interesantan blog, sviđa mi se.
Veliki pozdrav iz Hrvatske.
Zondra Art

mimoza pravi ...

Pravi manekeni! Nekaj te čaka na mojem blogu!

BojaMoja pravi ...

:))) a čokolade ti pa ni dal? :)))

Damjana Ž. pravi ...

Ah kje pa, bi jo pa po moje pomalical, če bi mu jo me dale :).

Smo očitno imeli srečo, da je bilo toliko svizcev in da so bili takole zvedavi, sem slišala kasneje od večih obiskovalcev tega hriba, da jih skoraj niso videli. Najbrž so bili takrat maja še malo lačni po dolgi zimi in so res prišli samo zaradi hrane tako blizu.

Damjana Ž. pravi ...

Zondra hvala za pohvale, oglasi se še kaj! Lep pozdrav na Hrvaško!